Enjoy Yourself

Enjoy Yourself

duminică, 5 decembrie 2010

Mos Nicolae!

Ha ha, in seara asta vine Mos Nicolae [sau nu] in fine la universitate, astazi la ora 18:00 ar fi trebuit sa se aprinda luminitele... Yeah right:-j am stat o ora sa dardaim de frig pentru a vedea niste... globuri luminate... dar mna e Romania, cum sa se faca ceva la timp?:)) mai avem mult pana acolo nu? Oricum, a fost fun, am primit un cadou de la cineva de la care nu ma asteptam, ne-am intalnit cu R si cu gagicasu, am ras, am prins radacini in fata pasajului de la metrou de la universitate, dar a fost o seara reusita... maine totusi am scoala, iar joi teza la latina, la care sigur nu voi primi nota de trecere... deci... good luck 4 me. Acum ma voi duce sa mananc, apoi sa-mi pregatesc cizmoacele in speranta de a le gasi pline cu dulciuri de dimineata

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu