Enjoy Yourself

Enjoy Yourself

joi, 12 ianuarie 2012

Timp

Ma uitam printre putinele mele postari tipice:)) adica.. normal, imi este imposibil sa ma tin de ceva pana la capat, chiar si de un blog:)
Ma gandesc cat de repede trece timpul, cat de usor se pierde naivitatea si... mai ales cat de repede ne credem adulti.
As puteas spune ca anul trecut a fost un an bun. Au avut loc multe schimbari, am depasit multe probleme, am intalnit persoane noi, magice, care si-au pus amprenta aspura mea.
Inca am niste mici probleme cu increderea, mai ales in mine... am luat-o razna:))
Ideea e ca trebuie sa ma pun pe picioare, sa revin din nori pe pamant, sa ma concentrez ca sa imi iasa totul bine.

Sunt indragostita si imi e frica... Imi e frica de sentimentele ce ma domina si imi e frica... Imi e frica ca m-am pierdut in noi si imi e frica ca ma expun... Dar, in final asa esti cand esti indragostit nu? Te bucuri de persoana de langa tine si te arunci in bratele lui fara sa te mai gandesti la alt ceva, fara sa te mai gandesti la tine prea mult... Daca m-as duce la un necunoscut- o persoana de pe strada si i-as spune ceea ce simt, sentimentele duse la extrem, dorinta de a-l avea langa mine la ori ce ora in orice zi... Cred ca m-ar considera puerila. Asa cum ii consideram si eu pe cei pe care ii auzeam vorbind despre asa ceva, fiind niste copii. Este adevarat ca pana nu simti pe pielea ta nu-i poti judeca pe cei din jur.
Inca putin si voi putea spune si eu... Am doar 18 ani, sunt nebun, iubesc si nu am bani:))
Am cunoscut ce inseamna magia alaturi de persoana care trebuie.
Sa nu uitam sa zburam nu? E cel mai bun lucru care ni se poate intampla.
XOXO Air

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu